Tuesday, December 18, 2007

Are You SURE Rudolph started out like this?????

Sooooo, I'm a little slow this year and still haven't gotten very far with decorating but Willie and
Wynona thought it would be a good idea to have a contest/give away in the spirit of the holiday season. You can just see the excitement in their expressions, can't you.....yup.
SO, I am going to ask some questions and if you post with the answers your name will be put into a drawing...here's the thing....you can post to any of my messages from now until Christmas Day...SO if you are reading this and there are more messages above it that's okay. Give it a go and I will still put your name into the drawing. Okay, here are the questions:
1. What department store chain was Rudolph invented for?
2. What movie cowboy sang the first version of Rudolph the Rednosed Reindeer?

Oh, you want to know what the winner will get? .... let's see....hmmmm....it will be a box full of goodies, fun as well as smelly. You will get a box full of presents to open after Christmas, surprises and good things I promise!!

My wish for you: May your life be full of good things and good surprises.

15 comments:

angelaandconnor at gmail.com said...

1. He was invited for Montgomery Ward!
2. Johnny Marks

:)

Lynn@ The Vintage Nest said...

Hi Francie, I have no idea the answers to the questions but the photos of the reindeer kitties are too too cute. xoxo Lynn

preservecottage said...

Oh, the things these humans think up!
Have a super holiday.
Pamela

Christine said...

Hi Francie,
Another contest! Yay!

1. Montgomery Ward
2. Gene Autry

Hope I win some good smellin' stuff!

xoxo!
Christine

Bebe said...

Hi Francie!
Those kitties with the antlers gave me a chuckle this morning!! :)

1. I believe it was Montgomery Ward.

2. My favorite singing Christmas cowboy, Gene Autry. There is no one who can put you in the mood for the holidays like old Gene!

I hope you have a wonderful holiday next week!!

Blissfully, Bebe :)

Kari & Kijsa said...

Montgomery Ward and Gene Autrey-
How fun!

Merry Christmas blessings,
kari & kijsa

BittersweetPunkin said...

I say Montgomery Ward and
Gene Autrey

Your cats look mad!! LOL
Blessings,
Robin

Francie of The Scented Cottage said...

Well Robin, let's just say they weren't exactly thrilled with those antlers LOL. The didn't have them on long though...I think it was more a dignity thing than anything else.
thanks for joining in the fun !
Francie

Vallen said...

I agree with Gene Autry but don't know about the store. Seems like the experts above all agree it's Monkey Wards.

GardenGoose said...

have no idea about the questions, but stopping by to say Merry Christmas. the cats look adorable.

FrenchGardenHouse said...

ack....I don't know! But the kitties are tres chic with the antlers.:)
xo Lidy

Merry Christmas Francie.

Angie said...

Don't have a clue! Do you think reindeer come this far south?

Merry Christmas!

Angie

lisa said...

I just love your kitties... Have a very Merry Christmas.

1. Montgomery Ward
2. Gene Autry

Janet Bernasconi said...

Hi Francie:

Took my noggin a bit long to remember that far back....ha ha...

I think it was :

1. Montgomery Ward
2. Gene Autry ( my kids have been driving me nuts in the car everyday with this song!)lol....

Willie and Winona look adorable. In case Rudolph gets a cold, I'm pretty sure Santa could use them...

XO
Janet
Janet's Creative Pillows

Sandi @the WhistleStop Cafe said...

See there is one thing about being the last one to enter a contest... when there is a test.
(I can go with their answers)
Monkey Ward and Gene Autry!
Merry Christmas Y'all